Sahabat Sampai Syurga #2


assalamualaikum :D

hari nih nak introduce pulak sahabat sampai syurga ku yang kedua :)) dah baca yg part 1? belum ? aih,aih, baca sekarang! >.< hehe. gurauu. kalau nak baca, tengok SINI. <3




sahabat sampai syurga yang sorang lagi ni pulak, nama dia NURUL EZZAH NABILAH BINTI ABDUL MUTALIB . dah lama aku kenal dia sebenarnya. dari darjah enam lagi, mungkin masa tuh dia belum kenal aku. hehe. first jumpa dia masa kem apa tah masa darjah nam tuh. kem tu diadakan kat Motel Desa *kot*. kitorang sekumpulan masa tuh, sebab kitorang sama2 lahir dalam bulan Mac. dia 9 Mac, aku 15 Mac. sweet tak? sweet tak? hehe. 

bila masuk form 1 eh,eh, dia sama sekolah dengan aku la pulak. jodoh la tu. hehe. tapi masa tu aku belum rapat dengan dia, sebab masa form 1 aku sangat *nerd* dan *antisocial* -.-' kalau tegur pun camtu je, tak rapat sangat kot.. lupe. haha

ekceli aku pun lupa sejak bila kitorang rapat, tapi yang paling aku ingat mase fom5 je *amnesia barangkali* tahun lepas, setiap pagi dan petang kitorang akan borak2 , sebenarnya more to aku yang membebel sebab pakdi kesayangan aku tuh. kalau pagi-pagi kurang sikit cakap sebab aku masih dalam alam mimpi. hewhew :3 morning blues la katakan -.-' yang paling aku rindu masa balik sekolah, hari-hari dia akan setia mendengar bebelan aku, merepek aku, papelah. yang dia buat just ketawakan aku -.-' but nabilah, thanks sebab jadi pendengar setia. hehe.

kitorang jadik lebih rapat lepas spm. to be more accurate, tahun ni la. kitorang rapat dalam pesbuk. kenal pesbuk? sape tak kenal, dia alien :p  baru2 ni, aku rasa down sangat. rasa putus asa. jangan ditanya kenapa. dia lah tempat aku mengadu. dia yang bagi balik semangat aku. dia pun sanggup buat apa sj asalkan aku gembira . terharu doe :') sebab tu aku saaaayang sangat dekat budak sorang nih <3 nabilah, maafkan aku kalau selame ni aku ade wat sakit aty mg, kadang aku ni mood tunggang langgang gop, mungkin ad layanan ak yg wt mg kecik aty. im sorry >.<

p/s : menderita menaip >.< jari pedih, terpotong jari, padan muka aku

No comments:

Post a Comment

haa. dah bace kan? jom komen la pulak. hhiihi ..^^