men'DOODLE'

assalamualaikum :)

semalam SS download SAI. 
selama ni duk tengok orang buat doodle lawa,
rasa jeles pun ada.
so, download la SAI.
angan-angan nak buat doodle lawa macam diorang.
yelah, lawa sangat, sape tak jeles kan.
siap boleh bukak tempahan lagi. huhu

so tadi SS pun cuba la buat doodle guna SAI.
eh? macam best pulak.
sebab tool dia senang je nak guna.
biasa sebelum ni SS guna photoshop, susah sikit.
lukis punya lukis, dah pun siap doodle SS

nak tengok? jangan gelak eh, huhu
kalau korang nak komen pun boleh,
boleh SS improve doodle SS ni kan.
lukisan SS belum kemas lagi >.<

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



2 comments:

haa. dah bace kan? jom komen la pulak. hhiihi ..^^