MY HANDMADE(entry tertangguh)



assalamualaikum ..

MAAF, MAAF, MAAF, MAAF, MAAF, AMPUUN YAA :'C

maaf sangat-sangat sebab lama dah entry nih tertangguh.. masih ingat ENTRY NI ?? sape yang belum baca sila baca :p dalam entry tu aku janji nak share hasil kerastangan aku kan? tapi maap sangat sebab lama sangat tangguh :C lately ni aku kurang bukak blog nih. ape yang busy sangat pun aku taktahu. huhu. so, jom tengok hasil jahitan akuu ..

yang nih first try punya. kalau tengok gambar ni pun dah nampak kecik kan? memang cenonet je pun. just boleh muat netbook je. my mom yang suh buat kecik. she said : wat laa kecik dulu. kalau xjadi ke xbazir sangat kain. hahahaha. k -.-'

nih yang kedua. lebih besar. lebih lawa (cewaah) and lebih cepat buat. hehe.  lepas beg nih, aku disuruh  oleh my mom jahitkan dia 2 lagi beg. muahahaha. tapi malangnya tak dapat nak diupload di sini sebab aku tak jumpa mana dia simpan beg tuh. haha


and latest, beg kelima aku jahit. baru siap semalam lain sikit bentuknya kan. haha





thats all for now, ada sesiapa nak beli? kalau ada nak beli or tempah aku jual. haha. 
ada idea lagi tak aku nak jahit apa selain bag? so bored with bag. nak jeluak pun  adoo. haha

p/s: mengambil masa sehari suntuk tuk buat entry nih . penat -.-
kbye


3 comments:

haa. dah bace kan? jom komen la pulak. hhiihi ..^^