'Ist Ever Giveaway : My Collection'

assalamualaikum..

malam nih nak join satu giveaway.. jom join !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
and my dearest collection is..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V
 
tadaaa~ ceh
NOVEL!



 
to be exact, nih bukan my collection. tapi our collection. penganjur GA. aci tak kalau OUR collection? hihi. aci laa. pleasee. sebabnya, novel-novel nih semua adalah kepunyaan saya dan abang saya yang tercinta. hihi. we love novels. so kitorang pantang tengok novel. mesti nak punye la. kalau korang tengok, most of the novel tu adalah koleksi pengarang RAMLEE AWANG MURSHID kan? tu sebabnya kitorang peminat tegar R.A.M! hihi. kalau ada novel terbaru, saya mesti cepat-cepat call abang saya suh dia belikan. hihi. ada jugak yang saya belikan. macam tu lah. haha. saya tahu, collection kami nih tak la se'awsome' mana pon kan. ramai lagi yang ada collection novel yang lagi baanyaak dari nih. yelaa. kami berdua student lagi laa. ada duit, boleh la beli. hukhuk. tapi collection nih sangat bermakna bagi saya sebab novel ni hasil duit kami berdua sahaja dan tidak disponsor oleh mak dan ayah! lagipun yang paling penting, dengan adanya minat yang sama iaitu GILA NOVEL saya dan abang saya, semua tu buat hubungan adik-beradik lebih rapat! lebih rapat berbanding abang yang lain. hihi. *kejam*  dia belikan, saya jagakan. HAHA. begitulah kisahnya.
 
-the end-


1 comment:

  1. http://nurulazieyan.blogspot.com/2012/12/1-st-ever-giveaway-my-collection.html

    bgusnye..minat membaca...
    sy ske jgk..tp ske ppinjam org pnye .. haha

    ReplyDelete

haa. dah bace kan? jom komen la pulak. hhiihi ..^^