Sekian lama tak update...





fuhh, lama gila dah tak update blog nih. baru dua tiga hari ni start join GA. rindu sangat nak bebel kat sini. tapi otak dah tepu nak taip apa. kui3. masalah betul -,-

well, sekarang sebenarnya aku tengah cuti sem. dah lama cuti. dari bulan 10 lagik. tinggal kurang sebulan lagi cuti. lepastu terpaksa lah tinggalkan keluarga tercinta demi menuntut ilmu. uhuk3. sedih tak ayat aku? hehe. yelah. aku tak pernah kut stay jauh dari family. anak manje katekoo :p

sepanjang cuti ni.. aku sendiri tak tahu ape yang dah aku buat. makan tido makan tido je. sampai dah jadi pau. hmmph! yang paling pasti, aku dah addicted dengan RUNNING MAN. hari2 tengok running man. dah berapa kali ulang dah. haihh.

aku sendiri tak tahu ape nak jadi dengan blog ni. bersawang. takde orang singgah kot. kbye :)

2 comments:

  1. Samalah kak .. Lama tak update huhu .. Cuti ni memang takde keja nak buat

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul lah tu. b4 cuti macam2 plan. time cuti habuk pun takde haha :)

      Delete

haa. dah bace kan? jom komen la pulak. hhiihi ..^^